Sieć perfumerii Douglas przygotowała kampanię Dzień Matki 2020: Mamy – Bohaterki, w której postanowiła podziękować i podkreślić rolę mam, bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz w okresie pandemii wykazują się niezwykłą troską i heroizmem. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą specjalne projekty, w tym pomoc potrzebującym oraz angażujące konsumentów aktywacje w social mediach.
W kampanii wykorzystano film, którego głównym przesłaniem jest słowo “Dziękuję”. Wideo prezentuje odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat. Wideo można obejrzeć na kanałach społecznościowych Douglas.
Kampania sieci Douglas ma charakter międzynarodowy, w Polsce potrwa od 21 do 28 maja. Częścią akcji są projekty pomocy w walce z pandemią, skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych. W ostatnich tygodniach sieć przekazała już ponad 3000 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection.