Kraj

Kampania sieci Douglas z okazji Dnia Matki

W kampanii wykorzystano film wizerunkowy, w którym zaprezentowano odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7pBES0tqJKc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Sieć perfumerii Douglas przygotowała kampanię Dzień Matki 2020: Mamy – Bohaterki, w której postanowiła podziękować i podkreślić rolę mam, bohaterek dnia codziennego, które szczególnie teraz w okresie pandemii wykazują się niezwykłą troską i heroizmem. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą specjalne projekty, w tym pomoc potrzebującym oraz angażujące konsumentów aktywacje w social mediach. 

W kampanii wykorzystano film, którego głównym przesłaniem jest słowo “Dziękuję”. Wideo prezentuje odwagę i nieustępliwość matek w różnych rolach życiowych, pełnionych z niezwykłą wytrwałością w czasie kryzysu, który objął cały świat. Wideo można obejrzeć na kanałach społecznościowych Douglas.

Kampania sieci Douglas ma charakter międzynarodowy, w Polsce potrwa od 21 do 28 maja. Częścią akcji są projekty pomocy w walce z pandemią, skoncentrowane są na wspieraniu szpitali poprzez przekazywanie placówkom kosmetyków pielęgnacyjnych. W ostatnich tygodniach sieć przekazała już ponad 3000 produktów pielęgnacyjnych marki Douglas Collection.