M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Inicjatywa wydawnictwa Kukbuk wspierająca lokalny biznes

Magdalena Soroczyńska | 25 maja 2020, 06:00

Akcja #ramięWramię ma na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów.

Wydawnictwo Kukbuk ruszyło z akcją #ramięWramię, mającą na celu promocję lokalnych producentów oraz miejsc dystrybucji lokalnych produktów i aktywizację czytelników do robienia zakupów w takich miejscach. Akcja zastąpiła konkurs Kukbuk Poleca organizowany przez wydawnictwo od czterech lat dla lokalnych producentów, rzemieślników oraz gospodarstw agroturystycznych. W tym roku ze względu na sytuację epidemiczną konkurs został przełożony na wrzesień. Jednak aby okazać wsparcie znajdującym się w trudnej sytuacji małym firmom, wydawnictwo zainicjowało akcję #ramięWramię. 

W akcję zaangażowały się stołeczne miejsca dystrybucji lokalnych produktów: Zielona Skrzynka, BioBazar, Rano Zebrano, Kręgliccy Restauracje i Catering online oraz LokalnyRolnik.pl. Wspierają ją również jurorzy konkursu Kukbuk Poleca: David Gaboriaud i Lara Gessler.

– Nasze z pozoru błahe decyzje zakupowe mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania gospodarki, a co najważniejsze – dla lokalnych przedsiębiorstw i krajowego rolnictwa. Dlatego teraz jeszcze gorliwiej niż zwykle zachęcamy do świadomych zakupów. Bądźmy ambasadorami lokalności. Kupujmy miejscowe produkty bezpośrednio u producentów lub poprzez platformy sprzedażowe. Polecajmy je innym. Zmieńmy sposób myślenia o zakupach i swoje nawyki – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu Kukbuk.

Ambasadorem tej idei może zostać każdy – wystarczy opublikować zdjęcia ulubionych produktów kupionych po sąsiedzku i oznaczyć je #ramięWramię i @kukbuk_official.

Akcja promowana jest zarówno w magazynie drukowanym, jak i na stronie internetowej Kukbuk.pl oraz w mediach społecznościowych wydawnictwa.

 

 

Czytaj więcej na temat: ,