M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

The Digitals i Booost partnerami merytorycznymi Akademii Leona Koźmińskiego

Katarzyna Kacprzak | 25 maja 2020, 06:00

Piotr Hassine, dyrektor zarządzający spółek The Digitals i Booost, został zaproszony do grona Rady Programowej kierunków związanych z obszarem digital i marketingu.

Dwie spółki z Grupy S/F – The Digitals i Booost – rozpoczęły współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jako partnerzy merytoryczni uczelni będą dostarczać studentom praktyczną wiedzę z obszaru marketingu internetowego.

W ramach współpracy Piotr Hassine, dyrektor zarządzający spółek The Digitals i Booost, został zaproszony do grona Rady Programowej kierunków związanych z obszarem digital i marketingu, tj. Zarządzanie w wirtualnym środowisku, Digital marketing, Zarządzanie marką i strategie marketingowe, Marketing oraz Marketing internetowy, Handel elektroniczny, Cyfrowa transformacja.

Ponadto w ramach współpracy z Akademią Piotr Hurnik, business development director spółki performancemarketingowej Booost, przygotował i przeprowadził zajęcia pt. "Wykorzystanie danych w komunikacji". Natomiast Marta Janiszewska, senior digital strategist w The Digitals, opracowała temat TikTok jako nowy kanał dotarcia. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,