M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lubella chce łączyć przez gotowanie

Katarzyna Woźniak | 25 maja 2020, 06:00

Marka Maspeksu startuje z akcją z udziałem influencerów.

Marka Lubella, należąca do koncernu Maspex, wraz z agencją VMLY&R zachęca do pozostania w domach. Podsuwa również pomysł na wspólne spędzanie czasu podczas gotowania. W projekcie biorą udział najpopularniejsi polscy influencerzy. Za pomocą Instagrama od początku maja zachęcają Polaków do poznawania nowych przepisów oraz wspólnego gotowania w czasie kwarantanny.
Najnowsza akcja marki ma na celu ukazanie lub przypomnienie konsumentom największych wartości, które płyną z przygotowywania posiłków. Akcja akcentuje prostotę gotowania, jej właściwości scalania i budowania więzi oraz pielęgnowanie wartości.
Zaproszeni do projektu influencerzy gotują ulubione dania z użyciem produktów Lubella. Wyjątkowość tej akcji polega na tym, że każdy z nich robi to na żywo na swoim kanale. Jednocześnie przekazują wartości płynące z własnoręcznie przygotowanych posiłków. W gronie domowych kucharzy znaleźli się m.in.: Jakub Urbaniak, bloger, szerzej znany jako "Podziarany Tata", Edyta Pazura, Lara Gessler, Karolina Gilon, Karol "Blowek" Gązwa, Ania Starmach, Krzysztof "Jankes" Jankowski, Damian Kordas oraz Agnieszka "Ciocia liestyle" Wilczewska.
W ramach akcji #LubellaŁączy firma przekazuje 200 tys. produktów dla dzieci z placówek opiekuńczo-wychowawczych i domów dziecka. Do potrzebujących trafią makarony, płatki śniadaniowe, mąka i paluszki.
Akcja #LubellaŁączy potrwa do końca maja br.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiada agencja VMLY&R Poland.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,