Kraj

Magdalena Kosch-Maćkowiak w zespole HarperCollins Polska

Wydawnictwo włączyło w swoje struktury dział książki Egmont Polska.

Magdalena Kosch-Maćkowiak w zespole HarperCollins Polska
HarperCollins Polska, należący do HarperCollins Publishers, włączył do swoich struktur dział książki Egmont Polska. Działem marketingu książki dziecięcej kieruje Magdalena Kosch-Maćkowiak.

Magdalena Kosch-Maćkowiak jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu produktów w segmencie książek dziecięcych. Ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie związane z rynkiem książki, w tym w prowadzeniu działalności e-commerce (dwie nagrody E-commerce Polska Awards 2019) i kilku rozwiązań digital dla segmentu. Od 2008 r. stała na czele działu marketingu Egmont Polska, wcześniej była zastępcą dyrektora marketingu w Wolters Kluwer Law & Business.

HarperCollins Publishers jest drugim co do wielkości wydawcą książek na świecie, prowadzącym działalność w
17 krajach. Rocznie wydaje ok. 10 tys. książek w 16 językach i posiada drukowany i cyfrowy katalog ponad 200 tys. tytułów.