M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

COMvergence: Pierwszy kwartał 2020 r. należy do PHD i GroupM

Maciej Florek | 27 maja 2020, 06:00

Metodologia COMvergence w raporcie "New Business Barometer Q1 2020" zakłada zliczanie budżetów wygranych, przegranych oraz utrzymanych.

COMvergence przygotował nowy raport nowobiznesowy za pierwszy kwartał 2020 r. W międzynarodowym rankingu domów mediowych zestawienie otwiera PHD (Omnicom) z wynikiem +440 mln dol., na co złożyło się głównie wygranie budżetu Diageo wartego 300 mln dol. Kolejne miejsca należą do agencji z GroupM - MediaComu (+395 mln dol.), Wavemakera (+338 mln dol.) i Mindshare (+212 mln dol.). Pierwszą piątkę zamyka Zenith z Publicis Groupe (+119 mln dol.).

W zestawieniu grup mediowych cztery z nich mają pozytywny wynik za nowy biznes. Są to GroupM (+962 mln dol.), Omnicom (+474 mln dol.), Publicis Groupe (+213 mln dol.) i Mediabrands (+120 mln dol.). Pod kreską są: Havas Media Group (-31 mln dol.) i Dentsu Aegis Network (-100 mln dol.).

Metodologia COMvergence w raporcie "New Business Barometer Q1 2020" zakłada zliczanie budżetów wygranych, przegranych oraz utrzymanych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,