M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AdReport: W kwietniu spadła liczba kampanii contentmarketingowych

Maciej Florek | 27 maja 2020, 06:00

W porównaniu z marcem spadek o ponad 10%.

Według danych AdReport w kwietniu br. zrealizowano 763 kampanie reklamowe oparte na działaniach kontentowych. Było to o 10,8% mniej niż w marcu, kiedy miało miejsce 855 tego typu promocji. Oznacza to, że spadek liczby działań kontentowych, wynikający z pandemii koronawirusa, był mniejszy niż w segmencie kampanii display.

System monitoringu kampanii online AdReport od początku roku wzbogacony jest o funkcję umożliwiającą wykrywanie i archiwizowanie działań contentmarketingowych – artykułów sponsorowanych, akcji partnerskich i specjalnych sekcji stron przygotowanych pod działania reklamodawców. Jak podkreślają twórcy, to prawdopodobnie pierwsze narzędzie na rynku, posiadające tego typu funkcjonalność.

Czytaj więcej na temat: , , , ,