M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

#SendingLove - największa na świecie kampania DOOH także w Polsce

Katarzyna Kacprzak | 27 maja 2020, 06:00

Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast.

Akcja z przesyłaniem miłości #SendingLove jest prowadzona na nośnikach DOOH na całym świecie. W Polsce zaangażowanie w tę akcję potwierdzili członkowie IGRZ – firmy, które posiadają w portfolio także nośniki cyfrowe: AMS, Clear Channel Poland i Warexpo.

World Out of Home Organization zaprosiła stowarzyszenia branżowe i właścicieli mediów OOH do uczestnictwa w światowej akcji #SendingLove. Opiera się ona na idei user genereted content, czyli treściach stworzonych i opublikowanych przez użytkowników. Ma ona na celu powstanie wspólnoty w czasie walki ze skutkami epidemii COVID-19. Do akcji przyłączyło się ponad 70 firm reklamy zewnętrznej ze 153 miast, tworząc tym samym największą kampanię UGC, jaka kiedykolwiek miała miejsce w cyfrowym OOH.

Użytkownicy wybierają jedno posiadane zdjęcie lub tworzą nowe z motywem serca, a następnie umieszczają je na stronie https://sendinglove.to. Wskazują kraj, do którego chcą przesłać życzenia, a po akceptacji warunków utworzony zostaje cyfrowy plakat, który trafia do operatora OOH. Ten z kolej udostępnia go publicznie na swoich digitalowych nośnikach. Następnie użytkownik otrzymuje zdjęcie z emisji, które może przekazać online znajomym.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,