M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVN nawiązuje współpracę z AdEmotion

Maciej Florek | 27 maja 2020, 06:00

W ramach partnerstwa start-up zostanie objęty mentoringiem ekspertów TVN oraz będzie uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez MIT Enterprise Forum CEE.

TVN wybrał start-up, którego rozwój będzie wspierać jako partner programu akceleracyjnego dla start-upów MIT Enterprise Forum CEE. Spośród ponad 200 aplikacji zgłoszonych do obecnej edycji konkursu TVN zdecydował się na współpracę ze spółką AdEmotion.

AdEmotion to platforma łącząca big data z badaniami naukowymi. Na podstawie różnych śladów cyfrowych przewiduje osobowość, wartości oraz preferencje estetyczne odbiorcy. Dzięki temu zwiększa potencjał marek, projektując doświadczenia konsumenckie i wdrażając rozwiązania poprzez identyfikację kluczowych wartości i motywacji działań konsumentów.

W ramach partnerstwa start-up zostanie objęty mentoringiem ekspertów TVN oraz będzie uczestniczył w pięciotygodniowych warsztatach prowadzonych przez MIT Enterprise Forum CEE.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,