M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magdalena Brzeska prezeską SMB

Katarzyna Woźniak | 27 maja 2020, 06:00

Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2020-2022.

Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2020-2022.
Jednogłośnie na drugą kadencję prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB została wybrana Magdalena Brzeska. Wiceprezesami zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising) i Grzegorz Bonder (Unique One).
Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji zostali: Isabella Krüger-Pawlowski (Metro Advertising, managing director / Board Member); Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF, CEO), Wojciech Glapa (Arteria Contact Center, wiceprezes zarządu), Grzegorz Bonder (Unique One, general manager), Robert Wasiak (Wolters Kluwer PL, director & sales effectiveness manager), Jacek Barankiewicz (BWExperts, wiceprezes), Michał Włodarczyk (Wiedza i Praktyka, prezes).
W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sławomir Rawa (Affility, marketing and sales executive), Ewa Stańska (Yellowbox), Anna Karwacka  (CCtraining, dyrektor merytoryczny), Jarosław Zuchora (Wedo, dyrektor zarządzający), Tomasz Nawój (Nav Agency, client partner).




 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,