M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Groupe zajmie się planowaniem mediów McDonald's w Chinach

( red. ) | 27 maja 2020, 06:00

OMD z grupy Omnicom będzie nadal zajmować się zakupem mediów giganta fast food na rynku chińskim.

Przetarg, który dał zwycięstwo Publicis Groupe, zaczął się w marcu br. Planowanie mediów będzie dokonywane w ramach modelu Power of One służącego integracji kompetencji z różnych obszarów działań grupy.

We wcześniejszym globalnym przetargu trwającym ponad rok i zakończonym w 2018 r. OMD pozostało agencją kupującą media dla McDonald's w Chinach. Należący do Publicis Groupe Starcom kupuje media dla sieci fast food m.in. w Rosji, Francji, ośmiu krajach Ameryki Południowej oraz w Arabii Saudyjskiej, Kuwejcie i Katarze. Inna agencja z tej grupy, Leo Burnett, utrzymuje od ponad dekady globalny budżet kreatywny McDonald's.

W 2019 r. na Chiny przypadało ok. 5% przychodów ze sprzedaży sieci fast food.

(AdAge.com)

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,