Kraj

Wirtualna Polska wraca do pomysłu Netmanii, chce pozyskać nowych lojalnych użytkowników

Wirtualna Polska powraca do pomysłu na duży konkurs dla internautów o nazwie Netmania. Po raz pierwszy portal zorganizował go w...

Wirtualna Polska powraca do pomysłu na duży konkurs dla internautów o nazwie Netmania. Po raz pierwszy portal zorganizował go w 2001 r., w sumie w latach 2001-2003 odbyły się jego cztery edycje, później projekt został zawieszony. Obecny konkurs prowadzony będzie pod hasłem: “Internetowa (R)ewolucja – Netmania ponownie opanowuje internautów”. Konkurs tradycyjnie jest tak skonstruowany, by zachęcić internautów do jak najgłębszych poszukiwań na stronach Wirtualnej Polski oraz jej partnerów (partnerami obecnej edycji Netmanii są: Orange, Expekt.com, iAudio.pl i D-Link Polska). – Netmania jest swoistą formą marketingu bezpośredniego realizowanego przez Wirtualną Polskę. Zachęcamy użytkownika do zapoznania się z produktami portalu, czyli z oferowanymi przez nas treściami i usługami. Liczymy na to, że internauci, którzy poznają lepiej zawartość naszego portalu, staną się z biegiem czasu naszymi lojalnymi użytkownikami – mówi Natalia Hatalska z zespołu komunikacji Wirtualnej Polski. (MG)