M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alibaba uruchamia platformę dla influencerów

Katarzyna Woźniak | 1 czerwca 2020, 06:00

Platforma w przestrzeni AliExpress została stworzona z myślą o kampaniach kontentowych.

AliExpress, internetowa platforma sprzedaży detalicznej, której właścicielem jest Alibaba, uruchomiła platformę dedykowaną kampaniom kontentowym.
AliExpress Connect nagrodzi influencerów za tworzenie oryginalnych treści, które pomagają markom sprzedawać produkty. Po zarejestrowaniu nowi influencerzy zostaną powitani zadaniem, które pozwoli im od razu zacząć zarabiać, dzieląc się treściami wygenerowanymi przez platformę i kodami promocyjnymi w swoich kanałach społecznościowych.
Po wykonaniu początkowego zadania mogą podjąć się większej liczby zadań w celu podniesienia swojego "ratingu" w ramach programu, uzyskując dostęp do kampanii oferujących wyższe wynagrodzenie.
Zadania i kampanie obejmują tworzenie oryginalnych treści dla marek i udostępnianie ulubionych produktów AliExpress.

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,