M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unique One pracuje dla Nestle

Katarzyna Woźniak | 1 czerwca 2020, 06:00

Agencja wygrała przetarg na organizację loterii dla płatków śniadaniowych marki.

Agencja Unique One wygrała przetarg i odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki Nestle (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu. 
Loteria ma charakter instant-win i potrwa do 26 lipca. Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo dowolne płatki śniadaniowe lub batonik zbożowy marki Nestlé (m.in. Nesquik, Cini Minis, Fitness). Nagrodą w loterii są słuchawki z postaciami Minionków (nagroda dzienna, instant win - 500 sztuk) oraz aparaty fotograficzne Instax (nagroda tygodniowa, losowanie - 100 sztuk).
Agencja Unique One jest odpowiedzialna za adaptację przygotowanych globalnie materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.
Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa (TV, internet i punkty sprzedaży), która również jest adaptacją globalnej komunikacji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann Worldgroup.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,