Kraj

ARRS Effectica przygotowała kreację dla Dni HP we Wrocławiu

Kampania trwała od 1 do 5 października i towarzyszyła otwarciu Centrum Księgowo-Administracyjnego Hewlett-Packard. Na kampanię składał się konkurs fotograficzny i...

Kampania trwała od 1 do 5 października i towarzyszyła otwarciu Centrum Księgowo-Administracyjnego Hewlett-Packard. Na kampanię składał się konkurs fotograficzny i towarzyszący mu event “Kapsuła Czasu” oraz spotkanie “Klub Kariery HP”. W ramach konkursu wrocławianie zrobili ok. 2500 zdjęć swojemu miastu. Fotografie te zapisano na jednej płycie DVD, którą umieczono w kapsule, a tę wmurowano podczas eventu w płytę wrocławskiego rynku. Za 10 lat zostanie ona wyjęta na powierzchnię. Podczas spotkania “Klubu Kariery” trzej znani menedżerowie rozmawiali ze studentami wrocławskiej Akademii Ekonomicznej o szansach osiągnięcia sukcesu w Polsce przez młodych ekonomistów. ARRS Effectica przygotowała także dla projektu ogłoszenia prasowe, plakaty, ulotki, citylighty oraz broszury informacyjne. (MM)