M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

K2Bots.AI uruchomił chatbota drugiej generacji dla IKEA

Maciej Florek | 2 czerwca 2020, 06:00

Nowe rozwiązanie odpowiada na pytania klientów w 400 tematach dotyczących zamówienia, dostaw, płatności, reklamacji, zwrotów, promocji czy sklepów.

K2Bots.AI uruchomił dla IKEA chatbota drugiej generacji, który odciąża biuro obsługi klienta w czasie zwiększonego zainteresowania zakupami online.

Chatbot dostępny na stronie www.IKEA.pl/kontakt odpowiada na pytania klientów w 400 tematach dotyczących zamówienia, dostaw, płatności, reklamacji, zwrotów, promocji czy sklepów. W przeciwieństwie do chatbotów pierwszej generacji robotyczny konsultant w IKEA odpowiada prawidłowo na większość pytań klientów zadanych naturalnym językiem, "wybacza" literówki, trzyma kontekst wypowiedzi, udziela sparametryzowanych odpowiedzi oraz radzi sobie z długimi pytaniami.

Chatbot IKEA podejmuje już 5 tys. rozmów dziennie.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,