Kraj

Kampania Visy ma dotrzeć do 27 mln odbiorców

Wspiera ona loterię z pulą nagród za ponad 800 tys. zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQn7dUhM4kC8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polski oddział firmy płatniczej Visa Europe przygotował loterię konsumencką, w której do wygrania są nagrody za 825 tys. zł – m.in. pięć samochodów osobowych Toyota Corolla kombi, 17,5 tys. kodów rabatowych o wartości 5 dol. na zakupy w AliExpress oraz 35 tys. e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w sklepach sieci Żabka. Loteria ma popularyzować płatności Visa za zakupy online oraz w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja karty Visa na stronie internetowej, by kolejne płatności kartą Visy liczyły się jako losy na w tej loterii. Akcja potrwa do końca miesiąca. Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One.

Visa zaplano
Kampania Visy ma dotrzeć do 27 mln odbiorców
wała jej wsparcie reklamowe w postaci szeroko zasięgowej kampanii w telewizji, digitalu, DOOH i w mediach partnerów. Jej planowany zasięg ma objąć ponad 27 mln Polaków. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.