Polski oddział firmy płatniczej Visa Europe przygotował loterię konsumencką, w której do wygrania są nagrody za 825 tys. zł – m.in. pięć samochodów osobowych Toyota Corolla kombi, 17,5 tys. kodów rabatowych o wartości 5 dol. na zakupy w AliExpress oraz 35 tys. e-voucherów na odbiór przekąsek Haps w sklepach sieci Żabka. Loteria ma popularyzować płatności Visa za zakupy online oraz w sklepach stacjonarnych i punktach usługowych. Wystarczy jednorazowa rejestracja karty Visa na stronie internetowej, by kolejne płatności kartą Visy liczyły się jako losy na w tej loterii. Akcja potrwa do końca miesiąca. Organizacją i obsługą loterii zajmuje się agencja Unique One.
Visa zaplanowała jej wsparcie reklamowe w postaci szeroko zasięgowej kampanii w telewizji, digitalu, DOOH i w mediach partnerów. Jej planowany zasięg ma objąć ponad 27 mln Polaków. Kreację kampanii stworzyła agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.