Kraj

Wawel z loterią wspierającą sprzedaż cukierków twardych

Marka Wawel oprócz czekolad wspiera również cukierki ze swojego portfolio.

Wystartowała loteria cukierków twardych z portfolio Wawelu, wsparta kampanią. Działaniami objęte są marki: Kukułka, Raczki, Fistaszkowe i Orzeźwiające. Ofertę Karmelków w letnich miesiącach wspiera “Loteria (Z)ręcznie Robiona”, w której do wygrania jest łącznie ćwierć miliona złotych.
Loteria promować będzie sprzedaż Karmelków z Wawelu przez cały czerwiec, lipiec, sierpień i wrzesień. Na konsumentów czekają nagrody pieniężne – co godzinę do wygrania jest 100 zł, a co miesiąc 15 tys. zł. Łączna pula nagród to ponad 255 tys. zł. Dodatkowo każde kolejne zgłoszenie jest premiowane i zwiększa szansę na wygraną, co ma zachęcać do regularnych zakupów. Akcja trwa od 1 czerwca do 30 września.
Promocję kategorii Karmelków wspiera także intensywna kampania digital, oparta na displayu, social mediach i influencer marketingu, a także YouTube i VoD. Marka zaplanowała też działania PR i materiały POS w punktach sprzedaży.
Za kreację kampanii odpowiada Creativa Design, zaś za organizację loterii – Fortuna PS. Zakup mediów koordynuje zespół wewnętrzny firmy Wawel.