M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa e-sportowców promuje słuchawki Apple Beats by Dr. Dre

( red. ) | 2 czerwca 2020, 06:00

FaZe Clan zastąpił koszykarzy NBA, gdyż mecze nie są rozgrywane z powodu pandemii.

Marka Beats by Dr. Dre po raz pierwszy wykorzystuje e-sport do działań promocyjnych.

W ramach kampanii dron dostarczył nowe słuchawki do domu FaZe Clan w Los Angeles (jak większość zespołów e-sportowych członkowie FaZe Clan mieszkają i trenują razem), a całe zdarzenie zostało sfilmowane z drugiego drona. Firma uważa, że był to sprytny ruch, biorąc pod uwagę wytyczne dotyczące dystansu społecznego oraz to, że gry wideo takie jak "Call of Duty" i "Fortnite" wykorzystują drony do dostarczania graczom amunicji lub innych przedmiotów. Gaming angażujący ponad 2,4 mld graczy na całym świecie jest jednym z głównych zainteresowań pokolenia Z i pokolenia milenialsów, dwóch najważniejszych grup klientów marki - podkreśla Chris Thorne, globalny CMO Beats by Dr. Dre. Kampania zbiega się z 10. rocznicą istnienia FaZe Clan. Członkowie grupy będą teraz promować słuchawki na swoich profilach w mediach społecznościowych.

W kampanii na jesieni ub.r. słuchawki Powerbeats Pro (najlepiej sprzedający się model marki w cenie 249 dol.) były promowane spotem z udziałem koszykarzy NBA Jamesa Hardena, Draymonda Greena, Anthony'ego Davisa i Jaysona Tatuma. Spot uzyskał do teraz ponad 2,6 mln wyświetleń na YouTube.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,