Kraj

Radio Bis promuje swój nowy wizerunek stacji dla młodego targetu w kampanii autorstwa Opus B

"BIS - Bardzo Inna Stacja" pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia Bis przygotowana przez agencję reklamową Opus B....

“BIS – Bardzo Inna Stacja” pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa Polskiego Radia Bis przygotowana przez agencję reklamową Opus B. Kampania promuje nowy wizerunek stacji skierowanej do młodzieży w wieku od 12 do 20 lat. Spot telewizyjny ma formę animowanego komiksu. Dynamiczna i wyrazista formą ma podkreślać wizerunek stacji dla ludzi, którzy programowo omijają rozgłośnie komercyjne, szukając oryginalnej alternatywy – zarówno w muzyce, jak i w całej ramówce radia. Twórcą postaci jest znany m.in. z kultowego komiksu “WilQ” młody rysownik Bartek Minkiewicz. W spocie wykorzystano również utwór “DanceHall Queen” zespołu Maciora, promowanego na antenie Radia Bis. – Młodzież jest silnie wyczulona na próby podrabiania jej języka. Dlatego musieliśmy być w naszym przekazie jak najbardziej autentyczni – bez niby-luzu i silenia się na “coolerstwo” lub “lans”. Chodziło o wywołanie konkretnych emocji i skojarzeń… powiązanych oczywiście z dużą dozą humoru – mówi Tomasz Kosiński, senior copywriter z Opus B. Kampania telewizyjna (4fun.tv, Viva Polska, MTV Polska) wspierana jest przez działania reklamowe w prasie, internecie, sieci kin Cinema City oraz za pośrednictwem nośników reklamy zewnętrznej. Zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia. (MB)