M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Osiem nagród dla polskich agencji podczas Mixx Awards Europe 2020

Maciej Florek | 4 czerwca 2020, 06:00

W równoległym konkursie na najlepsze projekty badawcze Research Awards 2020 srebro otrzymał Gemius w kategorii audience measurement.

Wczoraj ogłoszono zwycięzców Mixx Awards Europe 2020. Polskie agencje otrzymały łącznie 8 nagród na 10 nominacji.

Złoto w kategorii branded content zdobyła kampania "Jak to robić?" dla marki Durex zrealizowana przez Abstra. W tej samej kategorii brąz otrzymała kampania przygotowana przez 180heartbeats + J. v. M. - "OLX na międzynarodowy Dzień Kobiet" dla OLX. Ta sama kampania dostała również brąz w kategorii non-profit/CSR.

Srebrną statuetkę otrzymał Mindshare Polska za kampanię  "Mobile proximity marketing" dla BP w kategorii effective use of data.

Kolejne srebro trafia do MediaCom Warszawa za kampanię "Niespodziewany powrót do studia" dla Old Spice w kategorii games & e-sports.

Jeszcze dwa srebra przywiezie Artegence za kampanię "Bitwa o Neta" dla PKO BP w kategorii non-profit/CSR oraz social media.

W kategorii video advertising kolejne srebro przypadło agencji Feno za kampanię "City simplicity card" dla Citi Handlowego.

W równoległym konkursie na najlepsze projekty badawcze Research Awards 2020 srebro otrzymał Gemius w kategorii audience measurement. Gemius otrzymał statuetkę za rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.

Konkursy prowadzone są w ramach Interact. "Media Marketing Polska" jest patronem tegorocznego Interact.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,