Zagranica

Sieć supermarketów FairPrice namawia w kampanii, by "zacząć od nowa" [wideo]

Kampania przygotowana przez agencję Iris to pochwała wartości, które konsumenci nauczyli się cenić w czasie lockdownu wymuszonego przez pandemię.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcRjtIQzR1yA%26feature%3Demb_logo%22%7D
Po dwóch miesiącach lockdownu Singapur szykuje się do powrotu do normalności, ale sieć supermarketów NTUC FairPrice w kampanii przygotowanej przez agencję Iris namawia konsumentów, by zadali sobie pytanie, co to jest “normalność”. Spot skłania odbiorców do podjęcia refleksji nad tym, czego nauczyli się w związku z pandemią koronawirusa. “Czy to normalne wiedzieć więcej o najnowszych trendach, zamiast poznawać bliżej osoby, które kochamy?” – pytają twórcy kampanii. I dodają, że przyszłość nie powinna oznaczać powrotu do normalności, ale “nowy początek” – odkrycie na nowo takich wartości jak rodzina i dbałość o bliskich.

Sieć 100 supermarketów FairPrice w Singapurze należy do spółdzielni National Trades Union Congress (NTUC), podobnie jak ponad 50 sklepów convenience Cheers. Kampanię przygotował singapurski oddział agencji Iris Worldwide z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia łącznie ok. 1000 osób w 17 biurach na świecie, m.in. w  Londynie, Atlancie (Stany Zjednoczone) i Sydney w Australii.