Po dwóch miesiącach lockdownu Singapur szykuje się do powrotu do normalności, ale sieć supermarketów NTUC FairPrice w kampanii przygotowanej przez agencję Iris namawia konsumentów, by zadali sobie pytanie, co to jest “normalność”. Spot skłania odbiorców do podjęcia refleksji nad tym, czego nauczyli się w związku z pandemią koronawirusa. “Czy to normalne wiedzieć więcej o najnowszych trendach, zamiast poznawać bliżej osoby, które kochamy?” – pytają twórcy kampanii. I dodają, że przyszłość nie powinna oznaczać powrotu do normalności, ale “nowy początek” – odkrycie na nowo takich wartości jak rodzina i dbałość o bliskich.
Sieć 100 supermarketów FairPrice w Singapurze należy do spółdzielni National Trades Union Congress (NTUC), podobnie jak ponad 50 sklepów convenience Cheers. Kampanię przygotował singapurski oddział agencji Iris Worldwide z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia łącznie ok. 1000 osób w 17 biurach na świecie, m.in. w Londynie, Atlancie (Stany Zjednoczone) i Sydney w Australii.