M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cartwright - nowa agencja reklamowa ze wsparciem WPP

( red. ) | 5 czerwca 2020, 06:00

Założył ją Keith Cartwright, który ostatnio był dyrektorem kreatywnym w 72andSunny w Los Angeles.

Agencja Cartwright, z siedzibą w Los Angeles, powstała w lutym br. i ma już takich klientów jak Facebook, P&G i Loro Piana, marka LVMH. Działa samodzielnie, ale przy projektach wymagających dodatkowego wsparcia czy międzynarodowego zasięgu korzysta z pomocy Grey Global (WPP). Cartwright zatrudnia obecnie 20 osób, ale wkrótce zespół ma się powiększyć.

Keith Cartwright założył w 2012 r. agencję Union Made Creative, do której klientów należały firmy Nike, Lego i G&E. W 2016 r. została ona przejęta przez Butler, Shine, Stern & Partners (BSSP). Ostatnio, do końca ub.r., Cartwright kierował kreacją w 72andSunny LA.

Cartwright jest też współzałożycielem organizacji non profit Saturday Morning działającej od 2016 r. na rzecz zwiększenia świadomości oraz przeciwdziałania niesprawiedliwości i uprzedzeniom rasowym. Współpracowała ona m.in. ze Spotify, z Twitterem i P&G. W zeszłym roku na festiwalu Cannes Lions pokazano film "The Look" zrealizowany przez Saturday Morning wespół z P&G, który pokazuje codzienne, drobne przejawy agresji, jakich doświadczają osoby czarnoskóre.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,