Zagranica

Nowe hasło przewodnie Vodafone może napotkać barierę prawną

Launch najnowszego sloganu Vodafone wsparty kampanią z budżetem 100 mln funtów może okazać się niewypałem. Nowe hasło brandu - "Now"...

Launch najnowszego sloganu Vodafone wsparty kampanią z budżetem 100 mln funtów może okazać się niewypałem. Nowe hasło brandu – “Now” – zastąpiło używane przez wiele lat “How are you?”. Jednak w momencie startu kampanii z nowym hasłem swoje obiekcje zgłosiła brytyjska firma zajmująca się dostarczaniem internetu szerokopasmowego, która nazywa się właśnie Now. Spółka Now należy do azjatyckiego giganta telekomunikacyjnego PCCW, zadebiutowała ze swoją marką i usługami w Wielkiej Brytanii zaledwie miesiąc temu i reklamowa ofensywa Vodafone może znacznie pokrzyżować jej marketingowe plany. Z tego powodu Now najprawdopodobniej skieruje sprawę na drogę sądową. (“BrandRepublic”)