M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's zapewnia, że poprawia smak swoich kanapek

Katarzyna Woźniak | 8 czerwca 2020, 06:00

Zmiany w sposobie przygotowania produktów sieć komunikuje w kampanii.

Sieć McDonald's prezentuje kanapki ze swojego menu w nowej odsłonie. Sieć w kampanii zapewnia, że udoskonaliła burgery z menu: Big Maca, McRoyala, Big Burgera, WieśMaca, McDouble, Cheeseburgera i Hamburgera. W kanapkach ma się pojawić nowa, mocniej wypieczona bułka, gorętsze i bardziej soczyste mięso oraz jeszcze lepiej roztopiony ser.
Polska jest trzecim rynkiem na świecie, po Australii i Kanadzie, który wprowadził nowy proces przygotowania burgerów.
- To największa zmiana, jakiej dokonaliśmy w naszych burgerach od ponad 20 lat. Modyfikacja obejmuje kilkanaście drobnych usprawnień w procesie przygotowania czy ustawieniach sprzętu, które w sumie dają istotną różnicę w smaku. Przygotowanie do tej zmiany w skali globalnej trwało ponad 3 lata, przeprowadziliśmy setki testów i badań. Warto podkreślić, że Polska jest pierwszym krajem w Europie, który wprowadza do restauracji burgery przygotowywane według nowych procedur – informuje Krzysztof Czarnecki, odpowiedzialny za wprowadzenie zmian w McDonald’s Polska.
Firma zapewnia, że w skład burgerów wchodzi wołowina z zakładów OSI w Ostródzie. Mięso ma nie zawierać żadnych ulepszaczy smaku i konserwantów, a jedynymi przyprawami mają być sól i pieprz dodawane na etapie smażenia. Warzywa dostarcza do restauracji McDonald’s Green Factory – lokalna firma spod Poznania, oraz Eisberg z Legnicy, zaś pieczywo Aryzta z zakładów produkcyjnych w Strzegomiu i Michałowie-Reginowie.
Za koncept kreatywny i realizację kampanii emitowanej m.in. w telewizji odpowiada agencja DDB. Media tradycyjne i online zakupił dom mediowy OMD. Kampanię PR prowadzi agencja 24/7Communication, z kolei Isobar Polska wspiera działania na kanałach social media McDonald’s.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,