Kraj

Polska marka Kubota wspiera LGBT+

W ofercie marki Kubota można znaleźć tęczowe klapki Premium oraz kultowe klapki Rzep z tęczowym logo.

Polska marka Kubota wspiera LGBT+
Marka klapek Kubota przekazuje 5 zł z każdej sprzedanej pary Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, które wspiera osoby LGBT+. W ofercie marki Kubota, oprócz dostępnych już od zeszłego roku ręcznie robionych tęczowych klapek Premium, pojawiły się teraz również kultowe klapki Rzep, z tęczowym logo. Pierwsza partia wyprzedała się w parę godzin. W drugiej, oprócz fioletowych klapek Kubota Rzep, dostępna będzie również czarna wersja z tęczowym logo w cenie 39,99 zł za parę.

– Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w
normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach – mówi się Alina Sztoch.

Klapki Kubota pojawiły się w 1994 r. i niemal od razu zyskały status symbolu transformacji ustrojowej. Po reaktywacji marki w 2018 r. w ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria oraz japonki.