M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Herbapol wspiera linię cold brew

Katarzyna Woźniak | 9 czerwca 2020, 06:00

Wystartowała kampania digitalowa herbatek na zimno z portfolio Herbapolu.

Marka Herbapol realizuje kampanię reklamową promującą herbatki typu cold brew. W portfolio marki konsumenci znajdą dwa owocowe warianty herbatek, do przygotowania których wystarczy zimna woda: truskawkę z rabarbarem oraz miętę z mango. Spot promujący Herbatki na zimno emitowany jest na największych platformach VoD i YouTube. Kampania potrwa do końca lipca.
Jak zapewnia biuro prasowe, produkt nie zawiera cukru ani kalorii, dlatego stanowi dobrą alternatywę dla słodkich napojów smakowych.
Oprócz kampanii online herbatki na zimno będą promowane również w kuchni programu "Dzień Dobry TVN” w niedzielę 14 czerwca, gdzie Piotr Kucharski zainspiruje się ich smakiem do przygotowania lekkich dań i deserów.
Za kreację i przygotowanie spotu VoD odpowiada agencja MullenLowe, zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaCom, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,