M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Aldi kontynuuje akcję pod hasłem "Doceniam, dziękuję"

Katarzyna Woźniak | 9 czerwca 2020, 06:00

Sieć sprzedała dotąd 220 tys. naklejek w celach charytatywnych.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 12 maja, sieć Aldi wystartowała z kampanią, której celem było wsparcie służb medycznych w walce z pandemią. W akcję zaangażowali się m.in. polscy ilustratorzy. Teraz sieć ogłosiła, że sprzedano ponad 220 tys. naklejek, dzięki czemu zebrano ponad 350 tys. zł w ramach kampanii "Doceniam, dziękuję!”.
Aldi chce sprzedać naklejki o łącznej wartości miliona złotych, a dochodem z ich sprzedaży zasilić konto Fundacji Siępomaga. W realizacji tego celu ma pomóc m.in. wewnętrzny konkurs dla zespołów sklepowych w całej Polsce.
Aby zmotywować konsumentów do kupna naklejek, sieć przygotowała specjalny konkurs. W okresie trwania akcji "Doceniam, dziękuję!” zespoły sklepowe rywalizują ze sobą o tytuł najlepszego sprzedawcy naklejek z grafikami akcji i specjalne nagrody dla całego zespołu.
Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadają agencje Scholz & Friends Warszawa oraz The Digitals, należące do Grupy S/F. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która podobnie jak Grupa S/F zaangażowała się w akcję nieodpłatnie. Wyłącznym dystrybutorem naklejek jest sieć sklepów Aldi. Projekt możliwy jest do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono cenionych polskich rysowników, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzales, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Marta Paradowska, Dawid Ryski, Przemysław "Trust” Truściński, Andrzej Wieteszka.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,