M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Eti wspiera swoje produkty loterią

Katarzyna Woźniak | 9 czerwca 2020, 06:00

Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits zapraszają do konkursu konsumenckiego.

Firma Eti European Food Industries wspiera swoje marki: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits ogólnopolską loterią.
Akcja realizowana jest pod hasłem "Graj i w wygrywaj z ulubionymi produktami Eti”, a jej zadaniem jest promocja sprzedaży marek firmy Eti: Dare, Wanted, Browni i Tea Biscuits przez 6 tygodni w czerwcu i lipcu.

Konsumenci mogą wygrać: 210 zestawów słodyczy wafli Dare i batonów Wanted Milk Nuts (codziennie po 5 zestawów), 6 głośników JBL PartyBox 300. Nagrodą główną jest karta podarunkowa na zakupy w sklepach sieci Media Markt o wartości 7 tys. zł.
Aby wziąć udział w zabawie, należy kupić produkty Eti o wartości minimum 10 zł i zarejestrować paragon na stronie internetowej. Zgłoszenia przyjmowane są do 14 lipca 2020.
Promocję wspiera intensywna kampania reklamowa - spoty telewizyjne: wafli Dare oraz batonów Wanted z informacją o loterii w zasięgowych stacjach (TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych). 
Loterię promuje również kampania digital oparta o display i social media, a także VoD i YouTube. Zaplanowano też kampanię radiową w ogólnopolskich stacjach radiowych m.in. RMF FM, RMF Maxxx, Eska, Złote Przeboje, Tok FM i Wawa, w sklepach znajdą się materiały POS.
Za organizację loterii odpowiada firma Kropka Bordo, a za zakup mediów UM (grupa IPG Mediabrands).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,