Kraj

Weber Shandwick pracuje dla Privé Revaux

Privé Revaux to marka ręcznie tworzonych okularów, dostępnych w Polsce od 2 czerwca.

Weber Shandwick pracuje dla Privé Revaux
Agencja Weber Shandwick odpowiada za realizację działań z zakresu public relations dla amerykańskiej marki okularów Privé Revaux, które właśnie pojawiły się na polskim rynku.

W ramach współpracy Weber Shandwick jest odpowiedzialna za implementację globalnej strategii komunikacyjnej Privé Revaux na polskim rynku, prowadzenie biura prasowego marki oraz część relacji z influencerami. Działania dla klienta z ramienia agencji koordynuje zespół Ireny Sękal, dyrektor działu consumer marketing, w składzie Dominika Bień – associate, oraz Dominika Wielopolska-Fonfara – junior associate. Umowa została podpisana do końca 2020 r. Agencja została wybrana bez przetargu.
Privé Revaux to marka wysokiej jakości, ręcznie tworzonych okularów. W portfolio marki znajdują się okulary przeciwsłoneczne oraz linia okularów chroniących przed niebieskim światłem z możliwością dodania korekcji. Ambasadorami marki są: Jamie Foxx, Hailee Steinfeld, Ashley Benson i Jeremy Piven. Marka Privé Revaux zadebiutowała w Polsce 2 czerwca br. Okulary Privé Revaux dostępne są wyłącznie w sieci Vision Express.
Umowa została podpisana do końca 2020 r.