Marka wody mineralnej Nałęczowianka, z portfolio Nestle, rusza z kampanią popularyzującą recykling. Kampania realizowana jest pod hasłem “Uwierz w recykling”. Ruszyła emisja spotów w telewizji. W kolejnym etapie planowana jest komunikacja w kanałach digital.
Kampania ma charakter edukacyjny: jej celem jest zaangażowanie konsumentów do intensywniejszych działań na rzecz przetwarzania butelek PET. Marka uświadamia, że butelki PET to nie odpad, a cenny surowiec, który można w pełni przetworzyć i wykorzystać w ponownej produkcji różnego rodzaju przedmiotów oraz opakowań.
W kampanii “Uwierz w recykling” rolę główną grają dwa produkty Nałęczowianka w butelkach wykonanych w 50% z rPET: o pojemności 1 l oraz właśnie wprowadzona na rynek pojemność 1,5 l. Koncept kreatywny polega na “oddaniu głosu” butelkom: zastanawiają się, jaką formę przyjmą po recyklingu, czym zostaną w kolejnym “wcieleniu” – słuchawkami, kurtką, butami, a może ponownie butelką.
Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Artcore (produkcja), Chimney Group (postprodukcja) oraz dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów).