Kraj

Studio Lens That przygotowało ebook o augmented reality w marketingu

Publikacja jest już dostępna.

Studio Lens That przygotowało pierwszy ebook na temat augmented reality w służbie marketingu. Publikacja właśnie trafia do zainteresowanych. Zdaniem twórców publikacji opracowany przez studio bezpłatny ebook przybliża możliwości technologii rozszerzonej rzeczywistości, wskazuje najlepsze praktyki, omawia trendy, a przede wszystkim próbuje odpowiedzieć na pytanie: czy warto brać ją pod uwagę, planując działania marketingowe?

To pierwszy ebook dotyczący tematyki augmented reality w marketingu. Można pobrać go za darmo, po podaniu adresu email, na stronie studia Lens That.

Lens That specjalizuje się w tworzeniu efektów AR dla marek na Facebooku, Instagramie, Snapchacie i TikToku. Studio ma na koncie ponad 150 realizacji na ponad 40 rynkach na świecie, w tym m.in. dla Netfliksa, Coca-Coli, Red Bulla, Porsche, Calvina Kleina, Adidasa. Tworzy też serwis Lenslist.co – największą bazę efektów AR na świecie.