Kraj

BrandLift zrealizował kampanię influencerską dla Avonu

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przygotowała kampanię dla najnowszych zapachów Avon.

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift przeprowadziła kampanię z marką Avon przy promocji najnowszych zapachów Artistique Parfumiers, stworzonych przez mistrzów perfumiarstwa współpracujących z brandami takimi jak Channel czy Givenchy. 

Celem kampanii realizowanej przez BrandLift była promocja zapachów na Instagramie za pomocą mikroinfluencerów oraz celebrytów. Posłużył do tego m.in. hasztag #AVONartists. Nowe perfumy marki Avon promowały m.in. aktorki Anna Mucha, Joanna Opozda, stylistka Martyna Wendzikowska oraz choreografka i tancerka Sylwia Madeńska. Zasięg kampanii – ponad 1 mln odsłon – był dwukrotnie większy, niż pierwotnie zakładano.

– W tej kampanii dobór influencerów oraz ich wiarygodność i autentyczność były kluczowe. Proces powstawania zapachów wymaga kunsztu, dlatego postawiliśmy na twórców Instagrama, którzy zgromadzili obserwatorów doceniających i śledzących ich pasje. Zaprosiliśmy do współpracy osoby,  które dzielą się z innymi swoim unikalnym talentem i doceniają rzemiosło mistrzów perfumiarstwa, twórców zapachów Avon Artistique – zaznacza Agnieszka Gadoś, head of media & adverstising w Avonie.

Na potrzeby kampanii powstała też specjalna grafika stworzona przez ilustratorkę – Martynę Wilner.