Kraj

ASAP & ASAP przygotowała globalną kampanię Enbio Group

Działania obejmą telewizję i digital. Media zaplanował Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FrQgGX2gPoMI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Agencja ASAP & ASAP przygotowała globalną kampanię dla szwajcarskiego koncernu Enbio Group. Kampania promuje bezpieczne salony kosmetyczne, fryzjerskie, barberskie oraz salony tatuażu. 30-sekundowy spot telewizyjny zachęca konsumentów do wybierania bezpiecznych salonów, korzystających ze sterylizatorów klasy medycznej marki Enbio. Oprócz kampanii w telewizji działania prowadzone są w kanałach digital. Trzon kampanii stanowi landing page na stronie Enbio.com, gdzie znaleźć można mapę bezpiecznych salonów #enbiosafe. Kampania ma charakter globalny, a jej pierwsza adaptacja miała miejsce na rynku rumuńskim.

ASAP & ASAP odpowiada za strategię oraz kreację kampanii, a także za UX i web design strony Enbio.com. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny ASAP & ASAP Video a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker.