Kraj

Interia promuje swoje serwisy w kampanii reklamowej "Interia. Kliknij po więcej"

Interia rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu podniesienie świadomości istnienia portalu wśród użytkowników internetu. Jest to pierwsza tak szeroka...

Interia rozpoczęła intensywną kampanię wizerunkową mającą na celu podniesienie świadomości istnienia portalu wśród użytkowników internetu. Jest to pierwsza tak szeroka kampania od wiosny 2004 r. Obejmuje prasę (różne tytuły), TV, Radio RMF FM, internet oraz outdoor. – Chcemy uświadomić inetrnautom, że posiadamy szeroką gamę różnych serwisów, które cechuje wysoka jakość, i to chcemy zakomunikować odbiorcom – mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu Interii. I tak na przykład serwis poświęcony kobietom reklamowany jest w listopadowym numerze magazynu “Elle”. Realizację kreacji na potrzeby akcji powierzono agencji Art FM, która wygrała przetarg reklamowy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się samodzielnie dział promocji Interii. Dwa miesiące temu portal wprowadził nowe logo. (MKS)