Sieć McDonald’s rok po likwidacji stanowiska globalnego CMO zdecydowała się je przywrócić. Obejmuje je Alistair Macrow, który był szefem marketingu sieci w Wielkiej Brytanii. Zadaniem nowego CMO będzie przywrócenie sieci kondycji sprzed pandemii – z jej powodu wiele placówek było zamkniętych. Macrow będzie odpowiadał za strategię marketingową oraz rozwój zespołów pracujących dla marki.
Rok temu ze stanowiska globalnej CMO odeszła Silvia Lagnado. W wyniku zmiany strukturalnej stanowisko CMO zostało zlikwidowane.
Rok temu ze stanowiska globalnej CMO odeszła Silvia Lagnado. W wyniku zmiany strukturalnej stanowisko CMO zostało zlikwidowane.
Wiceprezesem ds. marketingu globalnego został wówczas Colin Mitchell, a Bob Rupczyński został mianowany SVP ds. technologii marketingowych (teraz to stanowisko zachowuje). Mitchell odszedł jednak, więc CEO sieci Chris Kempczinski postanowił przywrócić stanowisko globalnego CMO.
(Marketing Week)