M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Peter Zilling szefem marketingu Forda w Europie

( red. ) | 15 czerwca 2020, 06:00

To nowe stanowisko w strukturze firmy.

Ford zdecydował się stworzyć stanowisko szefa marketingu w Europie. Jego zadaniem będzie wzmocnienie postrzegania marki i sprzedaży aut. Ford przygotowuje się do walki o miano lidera na rynku samochodów elektrycznych.
Wiadomo już, że od lipca nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. marki i komunikacji Forda w Europie zajmie Peter Zillig. Będzie on podlegać dyrektorowi generalnemu pojazdów pasażerskich oraz wiceprezesowi ds. marketingu, sprzedaży i serwisu w Ford of Europe, Roelantowi de Waardowi. Przed zajęciem tego stanowiska Zillig był dyrektorem generalnym w Cheil UK, agencji Samsunga.


(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,