M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milko promuje zdrowy styl życia

Katarzyna Woźniak | 15 czerwca 2020, 06:00

Startuje kampania marki z portfolio Mlekpolu.

Pod hasłem "Ruszaj z Milko" wystartowała nowa letnia kampania reklamowa kefiru, maślanki i jogurtów Milko, marki należącej do portfolio Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. W tegorocznej komunikacji marka wskazuje na korzyści, jakie niesie ze sobą ruch, takie jak odporność organizmu czy redukcja stresu i równowaga emocjonalna. Zwraca również uwagę na ważną rolę zbilansowanej diety dla zdrowia.
W ramach działań edukacyjnych na stronie internetowej Ruszajzmilko.pl publikowane są artykuły dotyczące ruchu, zbilansowanej diety, motywowania do aktywności, a także sposobów radzenia sobie ze stresem, jak choćby praktyka uważności (tzw. mindfulness). Do współpracy marka zaprosiła ekspertów, dietetyków oraz trenerów rozwoju osobistego, którzy dzielą się doświadczeniem i wiedzą na łamach bloga Milko. Do projektu zaproszono także instagramowych influencerów.
Kampania Milko będzie silnie wspierana w mediach. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych wyemitowane zostaną 8-sekundowe billboardy sponsorskie, a w internecie spoty reklamowe 30-, 15- i 6-s pokazujące różnorodne formy aktywności oraz skojarzone z nimi benefity. W ramach działań online prowadzona będzie intensywna kampania display z wykorzystaniem nośników rich media na platformie programmatic Adform, a także na Instagramie i w serwisie YouTube.
Agencja Los Mejores odpowiada kompleksowo za strategię komunikacji, koncept aktywacji, kreację ATL i digital, produkcję spotów reklamowych oraz wizerunkowej sesji zdjęciowej na potrzeby działań w social mediach, a także planowanie i zakup mediów online. Los Mejores wspiera Milko od 2017 r.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,