Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, ruszyła z nową kampanią kluczowej swojej marki piwa Tyskie pt. “Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty “Dni, których jeszcze nie znamy”. Marka świętuje powolny powrót do normalności.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszą zaplanowane na całe lato działania związane z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5 tys. lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie “do przejścia na Ty” w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Bardzo oraz Gong. Za reżyserię spotu – Karolina Lewicka
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO Films, zaś za zakup mediów Zenithowi.