Kraj

Tyskie ogłasza powrót do normalności

Realizacja kampanii: Bardzo, Gong, OTO Films i Zenith.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3xGLsI_0gaQ%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, ruszyła z nową kampanią kluczowej swojej marki piwa Tyskie pt. “Ważne, że znów przechodzimy na Ty”. Idei spotu przyświeca otwarcie na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty “Dni, których jeszcze nie znamy”. Marka świętuje powolny powrót do normalności.

Spotowi telewizyjnemu towarzyszą zaplanowane na całe lato działania związane z branżą gastronomiczną. Najbliższym przykładem jest akcja promocyjna w około 5 tys. lokali gastronomicznych, w której konsumenci dostaną drugie Tyskie “do przejścia na Ty” w cenie jednego piwa. Akcja będzie dodatkowo wspierana promocją lokali w obrębie ich najbliższej społeczności.

Za przygotowanie kampanii odpowiadają agencje Bardzo oraz Gong. Za reżyserię spotu – Karolina Lewicka  
i Tomasz Kapuściński. Produkcję powierzono OTO Films, zaś za zakup mediów Zenithowi.