Kraj

Fixly z kampanią o profesjonalistach, których nie znajdziesz [wideo]

Twarzą kampanii spółki z Grupy OLX został aktor Wojciech Mecwaldowski.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEutcmz5oXMk%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bohaterami przewrotnej kampanii są wykonawcy nieistniejących zawodów, takich jak wyciszacz drzemki budzika czy nabijacz w butelkę. W role zwariowanych fachowców wciela się Wojciech Mecwaldowski.

Pierwszy spot, przedstawiający wyciszacza drzemki w budziku telefonu, można już zobaczyć w telewizji. Kampania telewizyjna wspierana jest działaniami digitalowymi. Ma zachęcić osoby szukające wykonawców usług do korzystania z prawdziwych i sprawdzonych profesjonalistów. Za koncepcję kreatywną kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja Madogz.

Fixly to serwis Grupy OLX łączący zleceniodawców ze sprawdzonymi profesjonalistami. Można w nim znaleźć wykonawców ponad 400 różnego rodzaju usług w 19 kategoriach głównych – od budowy domu poprzez organizację imprez po usługi finansowe i prawne. Ogólna liczba wykonawców usług zarejestrowanych w serwisie to prawie 89 tys. Usługobiorcy oceniają realizację swoich zamówień, a średnia ocena prezentowana jest w serwisie.