M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w agencji Schulz Brand Friendly

Katarzyna Woźniak | 16 czerwca 2020, 06:00

Firma wydziela specjalną komórkę socialmediową, na której czele staje Katarzyna Czajkowska, a na stanowisko creative group heada awansuje Olga Robak.

Katarzyna Czajkowska
Katarzyna Czajkowska
Agencja Schulz Brand Friendly wprowadza zmiany w obszarze struktury i ogłasza awanse. Agencja zdecydowała o wydzieleniu komórki socialmediowej, na czele której staje Katarzyna Czajkowska. W skład zespołu wchodzą graphic designerzy, copywriterzy oraz media plannerzy.
W wyniku ostatnich zmian strukturalnych obsługa social media stała się niezależnym działem agencji. Dotychczas stanowiła element zespołów kreatywnych.
Decyzja związana jest ze zmieniającym się charakterem briefów i prac realizowanych przez agencję. To znajduje swoje odzwierciedlenie również w przychodach firmy, obszar mediów społecznościowych staje się dla agencji coraz bardziej znaczący.
Katarzyna Czajkowska działa w branży marketingowej od dziesięciu lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywała, planując strategie komunikacji i działania w mediach tradycyjnych i interaktywnych dla marek lokalnych i ogólnopolskich, m.in. Kupiec, Mokate, Ustronianka, Eveline, Bioderma, Oknoplast, Unimil czy T-Mobile. Przez ostatnie pięć lat była związana z firmą Maspex, gdzie współtworzyła całoroczne strategie komunikacji w Polsce i krajach bałtyckich dla portfolio marek Kubuś, Lubella i Tiger oraz wybrane działania reklamowe innych marek firmy.
Agencja Schulz Brand Friendly w zakresie social mediów obsługuje m.in. firmy: Wawel, Polskie Koleje Linowe czy BNP Paribas Security Services.

Olga Robak
Olga Robak
Jednocześnie Olga Robak awansowała na creative group heada. Jest związana z agencją od ośmiu lat. Jej zespół  odpowiadał m.in. za komunikowany ostatnio launch nowego smaku marki Lubelska – mango. Olga Robak w branży reklamowej działa od blisko dziesięciu lat. Wcześniej pracowała m.in. w NeumannBrown, gdzie tworzyła kreacje m.in. dla Oshee i Biedronki. W Schulz Brand Friendly pracuje od 2012 r., początkowo jako art director, a następnie art leader zarządzała pracą zespołu przy obsłudze stałych klientów i współtworzyła projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska, BNP Paribas Securities Services Polska, Concept Energy, Piątnica, Stolbud, Serenada, Pharma CF, TBM, Dafi czy Politan. Na stanowisku creative group heada będzie razem ze swoim teamem obsługiwać stałych klientów, a także brać udział w projektach newbusinessowych.  
Planowane są kolejne zasilenia – domykana jest rekrutacja dodatkowych sześciu kreatywnych.
Firma niedawno pozyskała Martynę Krupę na stanowisko account executive'a oraz Szczepana Barańskiego jako motion designera.   



Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,