Kraj

Adam Bartoszewski i Renata Langner rozbudują dział marketingu Woseby

Adam Bartoszewski objął stanowisko trade marketing managera z odpowiedzialnością za brand, a Renata Langner zostanie brand managerem w firmie PPUH...

Adam Bartoszewski objął stanowisko trade marketing managera z odpowiedzialnością za brand, a Renata Langner zostanie brand managerem w firmie PPUH Woseba, do której należy marka kawy Woseba. Z firmą rozstała się natomiast Agata Sądej-Stanek, specjalista ds. marketingu, która pracowała w tej firmie od lipca br. – Naszym zadaniem jest wzmocnienie i rozbudowa działu marketingu Woseby. O firmie będzie głośno, przygotowujemy wiele projektów marketingowych – powiedział Bartoszewski. Bartoszewski pracował wcześniej przez dwa lata w firmie Celia Polska na stanowisku dyrektora ds. marketingu i handlu, a poprzednio w firmie Morliny jako zastępca dyrektora marketingu. Langner była od wielu lat związana z The Lorenz Bahlsen Snack-World, ostatnio była product managerem marki Lajkonik. Dyrektorem ds. handlu i marketingu w Wosebie jest Piotr Łukomski. Woseba współpracowała ostatnio z agencją reklamową Pigeon i domem mediowym Media Group. (PR)