M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bluecloud Interactive odpowiada za kreację kampanii "Co z tą wodą?"

Maciej Florek | 16 czerwca 2020, 06:00

Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

Rusza ogólnopolska kampania "Co z tą wodą?", która ma uświadomić Polakom, czym jest susza i jakie poważne konsekwencje wiążą się z nią przez 365 dni w roku. Autorski projekt kreatywny kampanii stworzyła agencja Bluecloud Interactive dla Koalicji Klimatycznej, największej organizacji klimatycznej w Polsce, a doceniło go WWF Polska, zostając głównym partnerem kampanii. KeyPR zaplanowała działania komunikacyjne, a serwis
www.coztawoda.pl programuje zespół deweloperski HotChili Digital. Przy projekcie do tej pory współpracowało blisko 40 osób z różnych obszarów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,