M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Matterkind tworzy hub dla Europy

Maciej Florek | 16 czerwca 2020, 06:00

Koordynatorem projektu jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.

Matterkind tworzy nowy zespół odpowiedzialny za obsługę programatyczną klientów grupy IPG na kilku najbardziej rozwiniętych rynkach europejskich (Wielka Brytania, Irlandia i Niemcy). Hub będzie koordynował zakup automatyczny m.in. dla linii lotniczych Emirates, Amazona, Lego i Mattela. Zespół będzie liczył 25 osób i obecnie prowadzona jest rekrutacja specjalistów do tego teamu. Koordynatorem projektu jest Rafał Wyszyński, chief data & technology officer w IPG Mediabrands.

Matterkind korzysta z zaawansowanych platform zakupowych (m.in. Display & Video 360, Amazon, The Trade Desk i Adform), unikalnych danych o konsumencie (Acxiom) oraz platform i narzędzi analitycznych Kinesso.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,