M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Justtag przejmuje Audience Solutions

Paweł Piasecki | 16 czerwca 2020, 06:00

To największa transakcja w historii spółki technologicznej z grupy Dirlango.

Justtag, spółka kierowana przez Tomasza Chłodeckiego (na zdjęciu), działa na styku rynków reklamy i analityki. Rozwija technologię KoalaMetrics, analizującą zachowania użytkowników offline, oraz JustWIFI – największą w Europie Środkowo-Wschodniej sieć reklamy opartą na WiFi. Dzięki przejęciu zespołu i klientów Audience Solutions zyskuje kompetencje oraz technologie potrzebne markom e-commerce przy kampaniach w internecie.

– Od teraz marketerzy współpracujący z Justtag mogą nie tylko budować internetowe kampanie marketingowe oparte na zachowaniach klientów w offline i mierzyć ich wpływ na sprzedaż w sklepach stacjonarnych, ale także wykorzystywać unikalne segmenty online do efektywniejszych kampanii dla e-handlu – podkreśla Tomasz Chłodecki.

Do grona klientów Justtag należą takie marki jak Pandora, BP, Samsung, Danone i BMW. Audience Solutions to niegdysiejszy dział Audience w spółce Netsprint SA, a następnie samodzielna firma zajmująca się marketingiem opartym na danych. W portfelu grupy inwestycyjnej Dirlango, której udziałowcami są Łukasz Wejchert i Maciej Żak, obok Justtag są m.in. iTaxi – aplikacja do zamawiania taksówki, oraz Beyond Meat – spółka produkująca proteiny przypominające mięso. Wejchert i Żak wcześniej pracowali na kierowniczych stanowiskach w Grupie Onet.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,