M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lavazza z kampanią "Good Morning Humanity"

Katarzyna Woźniak | 17 czerwca 2020, 06:00

Działania realizowane są w mediach digitalowych.

Marka kawy Lavazza wystartowała z kampanią realizowaną pod hasłem "Good Morning Humanity". Działania realizowane są w mediach digitalowych. Marka w czasach pandemii chce promować przesłanie zawarte w słowach Charliego Chaplina z filmu "The Great Dictator".
Polska digitalowa kampania to odsłona globalnej kampanii marki przygotowanej przez agencję Armando Testa.

Ścieżkę dźwiękową kampanii stanowi utwór "Deszcz w twoich czarnych oczach" włoskiego muzyka Ezio Bosso. Apelowi oraz muzyce towarzyszą historyczne zdjęcia Steve’a McCurriego, Dennisa Stocka i Jerome Sessiniego z Magnum Photos.
Kampania w Polsce właśnie wystartowała. Promujący ją film umieszczony został na kanale YouTube marki. Przygotowana została również specjalna strona kampanii zatytułowana The New Humanity, na której pojawiły się treści w języku polskim. Komunikacja wokół "Good Morning Humanity” zaplanowana została również w mediach społecznościowych marki – na Facebooku oraz Instagramie.  

Media zaplanował i zakupił Wavemaker. Za adaptację spotu na rynek polski odpowiada agencja Armando Testa.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , ,