M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Commerce wprowadza ARTool

Maciej Florek | 17 czerwca 2020, 06:00

ARTool to rozwiązanie, którego celem jest stałe wsparcie marek w zwiększaniu sprzedaży i udziałów w swoich w kategoriach w ramach Amazona.

Publicis Commerce udostępnia platformę wsparcia sprzedaży na Amazonie pod nazwą ARTool. Za sprawą tego zestawu narzędzi i usługi zbudowanej wokół ARTool Publicis Commerce staje się partnerem doradzającym międzynarodowym klientom, jak wspierać sprzedaż produktów za pomocą działań paid media i SEO na największej platformie sprzedażowej na świecie.

ARTool to rozwiązanie, którego celem jest stałe wsparcie marek w zwiększaniu sprzedaży i udziałów w swoich w kategoriach. W skład platformy wchodzi audyt i ciągła ocena kondycji marki w porównaniu z kategoriami i konkurentami, wsparcie sprzedaży przez płatne kampanie i optymalizację treści, bazującą na trendach wyszukiwania (Amazon SEO), analityka i raportowanie pozwalające na bieżąco śledzić wszystkie istotne parametry marketingowe oraz cykliczne rekomendacje i aktualizacje opierające się na danych (data-driven updates).

Nazwa rozwiązania ARTool pochodzi od słów Amazon reporting. Jest ono oferowane jako usługa w modelu abonamentowym, na warunkach uzależnionych od skali biznesu klienta.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,