M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dan Cake z aktywacją konsumencką

Katarzyna Woźniak | 18 czerwca 2020, 06:00

Marka zachęca do kreatywności przy komponowaniu gofrów i wspiera działania kampanią.

Marka Dan Cake startuje z nietypową aktywacją konsumencką swoich gofrów. W przekazie stawia na pobudzenie zmysłów odbiorców oraz pokazanie produktu jako sztuki samej w sobie. Kwintesencją kampanii jest konkurs – dzięki wirtualnemu konfiguratorowi na stronie WWW konsumenci mogą stworzyć wymarzonego gofra, a następnie zareklamować go, tworząc chwytliwe hasło. 
Wirtualny konfigurator daje możliwość stworzenia ponad 1000 kombinacji gofra. Na zwycięzcę konkursu, który skomponuje najciekawszą propozycję deseru oraz hasło promocyjne, czeka nagroda pieniężna w wysokości 5 tys. zł oraz zapas gofrów od Dan Cake do końca roku. Pozostali kreatywni uczestnicy mogą zdobyć inne nagrody: tostery DeLonghi Argento oraz kubki termiczne Wink.
W ramach kampanii emitowany jest również spot. Spot stawia na podkreślenie znaczenia rzemiosła i zachęca do delektowania się smakiem.
Emisja spotu Dan Cake to także debiut identyfikacji dźwiękowej, która stała się nowym elementem wizerunku marki. Audiologo w połączeniu z foodowymi ujęciami gofra, a w przyszłości także innych produktów od Dan Cake, ma wzbudzać w konsumentach dodatkowe doznania zmysłowe i umacniać pozytywne skojarzenia z marką.
Za realizację spotu odpowiadała Papaya Films na czele z Jerzym Dytkiewiczem – reżyserem specjalizującym się w produkcjach "table top”. Spot będzie emitowany w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebooku i Instagramie.

Za koncept strategiczny, linię kreatywną, stworzenie strony WWW akcji oraz wirtualnego konfiguratora odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych, budowanie zasięgów kampanii oraz PR i kontakt z mediami.
Aktywacja konsumencka "Pysznie się składa” potrwa do 8 sierpnia 2020.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,