Kraj

Carrefour rozwija koncept sklepów eko

Sieć uruchomiła drugą placówkę Carrefour Bio w Warszawie.

Carrefour Polska rozwija format sklepów z certyfikowaną żywnością ekologiczną. W pół roku po debiucie Carrefour Bio w centrum Warszawy sieć otworzyła kolejny sklep w tym koncepcie. Nowa, powiększona placówka zlokalizowana jest na warszawskim Bemowie i oferuje klientom blisko 2600 produktów oraz sprawdzone wcześniej rozwiązania.

Format Carrefour Bio powstał w odpowiedzi na realizowaną przez sieć globalną strategię transformacji żywieniowej i demokratyzację bio, czyli upowszechnianie dostępu do produktów ekologicznych.

– Rozwój formatu Carrefour Bio jest elementem konsekwentnie realizowanej przez Carrefour strategii transformacji żywieniowej, a doświadczenia z funkcjonowania pierwszego sklepu w tym koncepcie pokazały, że doskonale wpisuje się on w potrzeby polskiego klienta, który chce zrobić kompletne, wysokojakościowe i ekologiczne zakupy spożywcze niedaleko domu – mówi Tareck Ouaibi, wiceprezes zarządu, dyrektor operacji, Carrefour Polska.  

W ofercie sklepów Carrefour Bio prawie 90% produktów to artykuły certyfikowane. Można tu także znaleźć produkty bezglutenowe, bez laktozy, bez dodatku cukru, dietetyczne, wegańskie czy wegetariańskie.

Będzie tu można skorzystać z rozwiązań less waste, jak kupowanie produktów sypkich na wagę, m.in. płatków, kasz. W ofercie sklepu znajdzie się również świeżo wyciskany sok pomarańczowy bio, który klienci będą mogli nabyć do szklanych butelek dostępnych w sklepie.