Kraj

Dariusz Paprot odpowiada za marketing w zarządzie Hortex Holding

Dariusz Paprot, wiceprezes Hortex Holding, który do tej pory odpowiadał za finanse spółki, przejął też kompetencje i funkcje w zakresie...

Dariusz Paprot, wiceprezes Hortex Holding, który do tej pory odpowiadał za finanse spółki, przejął też kompetencje i funkcje w zakresie strategii marketingowej. Paprot ma obecnie stanowisko wiceprezesa zarządu ds. finansowych oraz planowania strategicznego, czyli oprócz dotychczasowej kontroli nad działem finansowo-księgowym podlega mu również nadzór nad działem marketingu soków, tym samym nad przygotowywaniem strategii marketingowej i bieżącymi działaniami marketingowymi Horteksu. Bezpośrednio działem marketingu nadal kieruje dotychczasowy dyrektor Roman Rabantek. Wojciech Planer, któremu do tej pory w zarządzie podlegał marketing, ma zmienioną funkcję wiceprezesa ds. sprzedaży i dystrybucji. Ma skupić się na rozwoju sprzedaży i dystrybucji, w tym na rynkach zagranicznych, gdzie Hortex zamierza rozwijać eksport soków, pod własną marką i rozwoju współpracy z dystrybutorami. Przedstawiciele Horteksu tłumaczą, że te zmiany wymusiło m.in. wydzielenie ze struktury holdingu odrębnej spółki Polski Ogród, która zajmuje się produkcją i sprzedażą mrożonek. Przypomnijmy, że miesiąc temu Joanna Bujarska-Ciszek, która po wydzieleniu Polskiego Ogrodu była tam dyrektorem marketingu i sprzedaży, odeszła z firmy (objęła stanowisko dyrektora marketingu eksportu w EU Pharmacii, firmie utworzonej w ramach struktur koncernu farmaceutycznego US Pharmacia). (MB)